Logo ZŠ Dubí 2
Novinky ze ZŠ Dubí 2

Novinky

Fotogalerie ze školních akcí

Fotogalerie

Bakaláři - elektronický školní informační systém

Bakaláři

Novinky

Přijímací zkoušky

16.květen, 2021

Uchazeč, který měl konat oba termíny jednotné přijímací zkoušky na jedné škole podle výroku VIII. A jeden z termínů nekonal, může konat tuto zkoušku v náhradním termínu bez ohledu na důvod jejího nekonání v řádném termínu, pokud potvrdí řediteli školy, na které měl konat oba termíny jednotné přijímací zkoušky, do 14. května 2021, že bude konat tuto zkoušku v náhradním termínu. Potvrdit konání zkoušky v náhradním termínu nemusí uchazeč, který se řádně omluvil a již mu právo konat zkoušku v náhradním termínu vzniklo nebo vznikne.

Seznam přijatých žáků do prvního ročníku

2.květen, 2021

ROZHODNUTÍ

o přijetí žáků k základnímu vzdělávání od školního roku 2021/2022

Ředitelka základní školy, jejíž činnost vykonává Základní škola Dubí 2, Tovární 110, okres Teplice, příspěvková organizace, se sídlem Tovární 110, 417 02 Dubí 2, zastoupená ředitelkou školy Mgr. Soňou Kosovou,  jako věcně a místně příslušný správní orgán ve smyslu ustanovení § 46, § 165 odst. 2, písm. e) a § 183 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění, v souvislosti se zákonem č. 500/2004Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, rozhodla, že vyhovuje žádosti o přijetí do prvního ročníku základního vzdělávání v Základní škole Dubí 2, příspěvkové organizaci, od školního roku 2021/2022 u dětí s těmito evidenčními čísly:

Činnost zájmových kroužků pro školní rok 2020/2021

29.srpen, 2020

Vážení rodiče,
vzhledem ke koronavirové situaci a doporučení MŠMT oznamujeme, že od října školního roku 2020/2021 nebudou pořádány žádné zájmové kroužky pro děti. Pokud se situace zlepší, zahájíme činnost kroužků od 2. pololetí aktuálního školního roku.

Inkluzivní vzdělávání

Na ústecké fakultě byla oceněna z teplického okresu Základní škola v Dubí 2


Základní škola v Dubí 2  se  zapojila do projektu Pedagogické fakulty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem s názvem Škola pro všechny. V rámci tříletého období  škola usilovala o udělení Certifikátu Férová škola. Nárok na získání měla pouze v případě, že musela splňovat standardy  v různých  tematických oblastech rovných příležitostí. Na škole bylo provedeno šetření kolektivem konzultantů, zástupců Ligy lidských práv, kteří měli na starosti vyhodnocování školní kultury a postojů, podmínky školy materiální, organizační a personální, sledovala se i praktická část výuky – didaktika, individualizace a hodnocení žáků, vztahy, komunikace a spolupráce s ostatními subjekty ve městě. Důležité pro úspěšné závěry bylo i klima školy a přehlednost a srozumitelnost webových stránek. V závěrech evaluačního šetření měla  škola potvrzenu vysokou úroveň  v oblasti rovných příležitostí a škola se ukázala jako silná v mnoha ohledech – ve velmi dobrém vztahu se zřizovatelem, v pozitivním školním klimatu a  bohatém plánu projektů, v podpoře dětí při přechodu z mateřských škol i na střední školy, ve velmi vysoké úrovni komunikace uvnitř pedagogického sboru, v projevující se důvěře v rámci kolektivu. Škole se podařilo vybojovat a získat Certifikát Férová škola pro období let 2019 – 2022. Ocenění  na půdě Univerzity Jana Evangelisty Purkyně slavnostně převzala ředitelka ZŠ Dubí 2 Mgr. Soňa Kosová se svou kolegyní.
                                                                                                  

Pedagogický sbor ZŠ Dubí 2

 

Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků

Škola je zapojená do projektu Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků, reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000210 spolufinancovaného Evropskou unií.

Cílem projektu je  zvyšování otevřenosti škol v oblasti inkluze. Projekt zlepšuje vzdělávací praxi formou zvyšování kompetencí škol a školských institucí v oblasti inkluzivního vzdělávání v rámci akce KLIMA. Projekt realizuje metodickou podporu pedagogických pracovníků při práci s heterogenní skupinou a navyšování odborných kapacit pro práci s žáky s potřebou podpůrných opatření a s marginalizovanými skupinami jako jsou Romové. Primárním nástrojem projektu jsou:

  • pilotní ověřování pozice Koordinátora inkluze ve školách.
  • zřízení funkcí školního asistenta, školního speciálního pedagoga a školního psychologa ve školách.

Vzdělávací program Varianty společnosti Člověk v tísni zajišťuje coby partner projektu metodické vedení školních asistentů (KA 05) na 15ti spolupracujících školách a vzdělávací akce pro rodiče a širší veřejnost na téma inkluzivní vzdělávání (KA 06).